Fakta & Auta: Part 3

26 08 2009

steak1Sekadar gambar hiasan

1. Kondominium tidak ada kena mengena dengan kondom. Tetapi di kondominium kita boleh dapat banyak kondom terpakai.

2. Aurat dan urat adalah dua benda yang berbeza. Namun begitu, apabila melihat perempuan yang mendedahkan aurat, urat lelaki akan krem di sesetengah kawasan.

3. Kuih Tat enak di makan. Tapi apabila kita makan lapan keping kuih tat, kita mungkin dituduh mencarut. Kalau tak percaya,cuba kira satu tat, dua tat, tiga tat, sampai lapan.

4. Laksamana adalah jawatan besar di dalam kesultanan Melayu Melaka. “Laksa kedah” pula adalah contoh jawapan kalau orang tanya kita “laksa mana ni?”

5. Barbeque adalah makanan yang enak. Namun begitu ‘babi queue’ haram dimakan oleh orang Islam.

6. Sesetengah orang memanggil cili sebagai cabai. Tapi kalau mulut nak kena cabai, cuba la cakap ‘cibai’ kat depan orang tua-tua.

7. Membuat tahu sumbat sungguh meletihkan. Lebih letih lagi kalau orang lain hanya tahu nak sumbat je tahu sumbat dalam mulut.

8. Si Bohsia dan Bojan dipandang hina oleh masyarakat. Namun begitu si Boroi yang makan duit rakyat mendapat sanjungan.

9. Bermain bola keranjang memang meletihkan. Bermain di ranjang juga boleh meletihkan.

10. Allahyarham P.Ramlee tak pernah dapat Lesen P sebab baru diperkenalkan. Penyanyi pop yeh yeh L.Ramli mungkin pernah dapat lesen L. Tapi Allahyarham A.Ramlie tak pernah dapat lesen A sebab tak ada.

11. Ramai orang lelaki takut kalau-kalau mati pucuk. Tapi tak takut kalau-kalau mati esok. (Mesej berunsur dakwah bersempena bulan Ramadhan Al-Mubarak)

ice creamSekadar gambar selingan


Actions

Information

15 responses

26 08 2009
KhaiSha

🙂 kurang letih plak haus ni pas bc entry ni…

26 08 2009
nasha ajis

muahahahah…aku suka part kuih tat tuh…ko telah membuatkan pose aku batal weh…<—pose ke aku ni?

26 08 2009
duakupang

Camna boleh batal tu nasha?😆

26 08 2009
j M

apsal ko tak letak gamba tenuk ke tapir ke babi hutan ke.. boleh lah aku bayangkan di buat bbq….muahahah

26 08 2009
duakupang

Babi hutan mana boleh dimakan. Harammmmm😆

Tapir aku tak pasti pulak, boleh makan ke? Goreng pun sodappp

26 08 2009
lat

ado2 jo ko jeno……..tapi ais krim tu menyelerakan…………nyum..nyum..

26 08 2009
Enie

ko melampo letak aiskrim tuh…huhuhuhu…balik kang nak beli laa…

26 08 2009
nasha ajis

aik td time aku komen, xde pon eskrem tuh…lazatnye weh…aku yg x pose nih pon terliur..tp aku xleh mkn eskrem laa…pantang lg..uwaaaaaaaa

26 08 2009
arapink

manalah dia dpt semua nih…hahaha…

nasib baik dah berbuka puasa….erkkk…alhamdulillah…🙂

27 08 2009
reen

best….
kelakor ler plak baca di bulan2 posa nih…😛

28 08 2009
aspalela

hehehehehhe……

sengal betol ko ni jeno!!!

WEHH! LAMA AKU TAK BERTANDANG NI….APE YG BEST EKK NAK DIBELI WAT BUKA NNT??

28 08 2009
duakupang

Nasi kandar mamak

28 08 2009
Tasha

nak aiskrim!

29 08 2009
kechik

hahahahahhhah! macammmm c***iiiii je entry ni… hahahah!

31 08 2009
zeela

best & kelakar entry kali ni! yg paling lawak tu no. 2! kui3

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: