Pink Untuk Siapa?

1 09 2010

Kenapa warna pink begitu sinonim dengan perempuan?

Adakah disebabkan warna dia lembut atau sesuai dipadankan dengan fesyen?

Aku rasa sirap bandung tu boleh diminum tanpa mengira gender pun. Rasanya pun tidak lah feminin sangat

Zaman sekarang ni aku rasa pink bukanlah untuk wanita saja. Malah lelaki pun ada jugak mengenakan baju berwarna pink.

Malah ada yang lebih ganas lagi bila baju pengantin pun turut berwarna pink.

Oleh yang demikian warna pink adalah relevan untuk kaum lelaki.

p.s: Sebenarnya aku terpaksa beli housing phone berwarna pink sebab warna lain takde stok. Hampeh!


Actions

Information

9 responses

1 09 2010
azrina

hoh pinky kaler ek…actually i x bape suker sgt kaler2 sebegini…

hehhehe nanti ingat baju kawen nk kaler pink la…hehehehhe

1 09 2010
duakupang

Spenda saya kaler pink boleh?

1 09 2010
khairul hisyam

pink sangat releven untuk lelaki bermuka ganas tapi berhati jambu. haha

1 09 2010
duakupang

Betul tu, tapi aku bermuka jambu berhati ganas😆

1 09 2010
mamarempit

pink adalah warna kegemaran Rasulullah s.a.w…..
Itu yg mama penah dengar dan tengok dari Dr Fadhilah Kamsah….

1 09 2010
duakupang

Bukan warna hijau ke?

1 09 2010
mamarempit

pink salah satu…

1 09 2010
duakupang

Iye? Baju raya kali ni konpem warna pink!😆

5 09 2010
kechik

yea.. pink is rasullulah’s favourite colour.. opocot menyampuk pulak..heheh!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: