Wakenabeb Lori Sawit

1 12 2009

Semalam dalam perjalanan aku nak pulang ke Sungai Besar. Sebuah lori muatan kelapa sawit dah terbalik kat persimpangan Sabak Bernam / Sepintas.

Mungkin akibat terlebih drift. Ya, kamu bukannya DK-san seperti movie Tokyo Drift.

Pendapat aku, mungkin akibat lebih muatan.

Pengajaran kepada driver-driver lori yang suka bawak lebih muatan

Bila berselisih dengan lori sebegini aku rasa meluat sebab diorang hanya fikir nak kaut muatan sebanyak yang mungkin tanpa mengira keselamatan pengguna jalanraya yang lain.

Belum kira lagi dengan bijik sawit yang jatuh terburai ketika perjalanan yang mungkin kena pada kereta ke, motosikal ke.

Pemandangan lori sebegini dah biasa aku lihat di sini memandangkan pejabat aku memang kena lalu ladang kelapa sawit. Lori tu selagi tak pecah muatan belakang tu, selagi tu boleh depa nak sumbat buah sawit.

Elok la wakenabeb pun. Puas hati aku😆


Actions

Information

2 responses

8 12 2009
azrina azrin

tapi,tak leh nk lawan drift dekat KB mall….heheheh

8 12 2009
duakupang

Itu drift nak bunuh orang namanya😡

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: