Kenapa Aku Sibuk Sangat Ni?

16 10 2009

Aku pun tak paham kenapa dah lama aku tak kemaskini blog ni.

Masa aku sekarang banyak dihabiskan dengan aktiviti lain. Kesian blog aku ni.

Aku sekarang banyak menumpukan kepada aktiviti Photoshop, sembang-sembang serta mendengar muzik

Tiada idea lagi untuk mencoret seperti masa-masa seblum ini.

Adakah ini petandanya aku sudah semakin tua, di mana blog sudah tidak lagi relevan dan bertoleransi terhadap diri aku?

Tunggu dan lihat saja lah😆


Actions

Information

8 responses

16 10 2009
kuut

huk alooor yob teman ingat sibuk ngan keje….hampehh tul..mmg sian la blog ni bersawang jew hehehehe

16 10 2009
mama

besawang tk pe Jeno…jgn berantu….

dah tua??? lum lagi kut……

bile nk naik pelamin???

cepat sket…jgn sampai mama dh betongkat baru ko nk gi meminang si dia….
nanti tk smpt mama nk dondang sayang…:D

16 10 2009
Isis

Sudah tua? Yaaaaa…sudah tua..ekekeke…

17 10 2009
kechik

ye.. tua. takpe. janji idup lagi.. hee

18 10 2009
lat

tak per life start at 40……
mybe life ko lom bermule jeno…….ekekeke

23 10 2009
Jijah

mmm nanti kencang balik la ber-blog tu …. serabut ngan keje kot .. sbb tu takde idea…😉

27 10 2009
SINGAMARAJA

Mengunjungi anda

28 10 2009
en_me

ingatkan men FB ghiteww.. ehehe, salamm

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: