Aktiviti Raya 2009

4 10 2009

DSC_0284

Raya kali ni seperti tahun-tahun yang sebelum saja. Eh, aku baru nak buat entry pasal raya. Gila lambat

Aktiviti raya aku lebih kepada makan, tidur, layan orang datang, & balik kampung ke rumah opah je

Cuma satu je aktiviti dwitahunan yang ada iaitu gathering keluarga belah abah aku.

Cuma kali ni tak ramai yang join sebab ramai yang ada komitmen lain, tapi meriah la jugak sebab bukan selalu pun dapat jumpa sedara mara kan.

Jadi ni je la gambar untuk tatapan😆


Actions

Information

7 responses

5 10 2009
lat

tak nmpak pn ko jeno???

5 10 2009
kiut

kamera skit nya canggih 1 je ke gambo ish ish ish….

5 10 2009
duakupang

Ini gambo candid, aku dah tentu ler takde dalam ini gambo sebab aku yang snap

6 10 2009
reen

aktiviti makan tidor tu yg best sgt2….
rasa mcm dunia ini ana yang punya……😛
isshhh x baik malas2….

ok la…nk g penuhkan otak stadi…kekekekke

selamat hari raya…makan jamuan raya jangan lupa makan banyak2..sebab boleh cepat membesar bagai johan… :))

20 10 2009
baba

hebat tul! Kemeriahan yg priceless!!

12 11 2009
yanz

i can see my daddy there…😉 beside your dad..

13 11 2009
duakupang

Yes. Nak gambar? Stok ada banyak lagi ni. Sekeping RM2😆

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: