Tagged? Apa Kes? ~ Part V

13 08 2009

Tag ini asalnya dari bahasa Inggeris. Tetapi aku telah menterjemahkan ke bahasa Melayu.

Soalan yang dikemukakan agak menarik juga ya

1.  Selain bibir, di manakah bahagian yang kamu suka untuk dikucup?

  • Selain bibir aku suka jika dikucup di bahagian leher😈

2. Apakah yang kamu rasa ketika bangun pagi ini?

  • Malasnyaaaa nak bangun. Kalau tidur itu diberi gaji kan bagus

3. Siapakah yang orang yang terkini kamu ambil gambarnya

  • Saudari Budiyanti dan Oluq pada hujung 2 minggu lepas

4. Adakah kamu menganggap diri kamu seorang yang spoiled?

  • Oh tidak sama sekali

5. Pernah ada kawan baik yang berbeza jantina?

  • Tak pernah ada

6. Mahukah kamu seseorang itu mati?

  • Itu bukan kerja aku

7. Apakah isi kandungan SMS terkini anda?

  • Pakej harga buffet bulan puasa RM85.00 ++

8. Apa yang kamu fikirkan sekarang?

  • Bila nak habis wabak H1N1 ni?

9. Mahukan seseorang disamping kamu?

  • Sudah semestinya. You know who you are:mrgreen:

10. Apakah waktu kamu tidur semalam?

  • Nak tidur pukul 10, kemudian pukul 11, akhirnya pukul 12 baru aku tidur

11. Dimanakah kamu membeli T-shirt yang kamu pakai sekarang

  • Maaf. Aku biasanya jarang memakai baju ketika di dalam bilik tidur

12. Adakah seseorang bermain di fikiran kamu sekarang?

  • Sudah semestinya. You know who you are:mrgreen:

13. 10 orang bertuah untuk membuat tag ini

  • Tiada. Biarlah aku seorang saja yang bertuah😆

p.s: apa makna spoil dalam Bahasa Melayu?


Actions

Information

7 responses

13 08 2009
reen

1. Selain bibir, di manakah bahagian yang kamu suka untuk dikucup?

Selain bibir aku suka jika dikucup di bahagian leher <<< love bite??😉

10. Apakah waktu kamu tidur semalam?

Nak tidur pukul 10, kemudian pukul 11, akhirnya pukul 12 baru aku tidur <<<< poor time management… ;p

11. Dimanakah kamu membeli T-shirt yang kamu pakai sekarang

Maaf. Aku biasanya jarang memakai baju ketika di dalam bilik tidur <<<< jawapan ni yg membuatkan saya terpana seketika….isshhhh ;p

jawapan no 9 & no 12 amat2 saya suka…. :-*

ok…bye….

13 08 2009
duakupang

Poor time management?
Nanti saya akan berusaha lagi dengan lebih gigih

13 08 2009
joyah

spoil dalam bahse melayu.. rosak dan juga boleh dikatakan manja blablabla gitu.. ekeekkekee

13 08 2009
duakupang

Oh begitu, nampaknya saya bukan begitu orangnya😆

13 08 2009
KhaiSha

Salam..hai jeno..pa kbar? Idup lagi ek gejala tag ni.. Salam Ramadhan…🙂

13 08 2009
duakupang

Baik sihat Alhamdulillah.
Ada je lagi tag ni, sampai kiamat kot😆

13 08 2009
lat

baguih sekali jawapan2 yg anda bagi—hrmmm den bg 10/50 markah..
kui….kuiiiii,

Leave a Reply

