Selamat Ulangtahun Sayang

5 08 2009

Eh lupa pulak nak ucap selamat ulangtahun kepada diri aku

Ulangtahun apa?

Oh, 2 Ogos kelmarin genap sudah 5 tahun aku bekerja dengan ini kompeni

Lama jugak ye 5 tahun kan

Kalau aku kawin dan ada anak, dah besor anak aku kan😳

Terima kasih jugak la kepada kompeni aku kerana memberi aku peluang kerja tatkala ramai kawan-kawan aku yang lain bergelut nak cari kerja di zaman ekonomi gawat dulu.

Syukur lah, semoga aku akan terus merajinkan diri bekerja, terFacebook, terblog dan juga terYM dan segala macam ‘ter’ lagi.

Tak sengaja tu sebenarnya.

Amin😈

p.s: lepas ni ulangtahun blog pulak, kalau ada anak, mesti dah setahun umurnya. Haih


Actions

Information

9 responses

5 08 2009
Enie

uiksss…ingat makwe pya ulangtahun…huhuhu..5 tahun dah tuhh….dah bleh beranak pinak dahh..hehhee….

5 08 2009
duakupang

Bercucu pun ada kemungkinan jugak tu😆

5 08 2009
Enie

hahaa….aku pun tunggu cucu gakk..anak buah yang sulung dah 26 tahun..tapi lom ade hati nak kawin lagi…tapi cucu sedara dah adee…opah su depa panggil..huhuhuhu..sadis tuii…pya la anggun nihh..opah su….huhuhuhu..

5 08 2009
duakupang

Chaittt, kalau cucu sedara aku dah ada 5-6 orang
Tapi diorang kena panggil aku tok muda gitu
Ahahahaha👿

5 08 2009
arapink

ara pon dah jadi wan de kepada 13 cucu sedara…aduhhh…x sanggup tol.
tiga tahun di tempat ini, pasti kalo ada anak dah umur 2 tahun…dah pandai panggil aku “mama”….uhukkkk….

5 08 2009
duakupang

Kawin je la cepat-cepat. Nak tunggu apa lagi?😆

8 08 2009
reen

selamat ulangtahun sayang….
tajuk tu kemain lagi…ahhahhaha
semoga semakin bertambah rezeki…rezeki kawen pun iyer jugak…kan kan kan… ;p

semoga jodoh kerja ngan gomen berpanjangan…amin…. ;))

9 08 2009
duakupang

Alhamdulillah. Aminnnn

Terima Kasih

10 08 2009
lat

tahniah ler smbut ulang taun kerja,…spatut nye smbut ulang taun perkahwinan jugak……….ekekeke

Leave a Reply

