100% Dijawab Dalam Bahasa Melayu

15 07 2009

Price Tag

Tag lagi? Kenapa dalam Bahasa Melayu? Ada kaitan dengan permansuhan PPSMI ke?

Tag daripada Zeela si otai ubat

1. Bekas kekasih saya adalah :
# perempuan-perempuan yang baik hati

2. Saya sedang mendengar :
# Hot FM, lebih hangat dari biasa

3. Mungkin saya patut:
# Menjadi seorang kartunis. Cita-cita yang tak pernah kesampaian

4. Saya suka :
# Melayari Internet, berjalan-jalan sambil menikmati keindahan alam

5.Sahabat-sahabat baik saya :
# Semua telah mempunyai kehidupan sendiri, berkeluarga & berkerjaya yang mantap

6.Saya tak paham :
# Kenapa Siti Nurhaliza berkahwin dengan Datuk K?

7.Saya kehilangan :
# 2 jam tangan Casio Databank yang sama model pada tahun 1995 dan pada tahun 2000

8.Ramai yang berkata :
# Muka saya macam Zizan Nin dan Gunawan, tapi itu 4 tahun lepas

9.Makna nama saya :
# Muhammad = Yang Terpuji

10.Cinta itu adalah :
# Ibarat minum Teh Ais

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
# Memikirkan tentang saya

12.Saya akan cuba :
# Mengurangkan sikap kemalasan

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
# Hingga ke hari Kiamat, mungkin.

14.Telefon bimbit saya :
# Nokia 5300 & Nokia 7310 Supernova

15.Bila saya terjaga dari tidur :
# Saya akan sambung tidur semula

16.Saya paling meluat apabila :
# Ada orang yang suka perasan bagus

17.Pesta/Parti adalah :
# Tempat untuk bersosial sambil melepaskan tekanan

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
# Kucing lah jugak

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
# Bersekolah rendah, tinggal di kampung, dapat pusing kampung, main lastik, mandi sungai, main gasing dan polis sentri

20.Hari ini :
# Saya dapat bermain badminton semula setelah off pada bulan Mei

21.Malam ini saya akan :
# Cuba untuk tidur dengan lebih awal lagi

22.Esok pula saya akan :
# Bertolak ke Kuala Lumpur selepas waktu kerja habis

23.Saya betul-betul inginkan :
# Sebuah keluarga yang bahagia, rumah sendiri, isteri & anak-anak yang menyayangi saya

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
# Saya sedang melekapkan kanta lekap pada mata saya

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
# Saya lelaki. Jarang membeli belah, maka saya pilih arked permainan

26.Makanan Barat atau Jepun :
# Kurang gemar kedua-duanya.

27.Bilik yang terang atau gelap :
# Bilik yang gelap untuk bermalas-malasan. Bilik yang terang untuk buat kerja

28.Makanan segera adalah :
# Antara kegemaran saya. Bagaimana untuk mengatasi masalah ini doktor?

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
# Ingat daku dalam doamu


Actions

Information

10 responses

16 07 2009
zeela

Q6: Siti & Datuk K? mmg x faham.. mengapa siti? mengapa bukan sy? muahaha
Q23: doakan yg terbaik utk kamu.. amin
Q24: oh, pakai contact lens rupanya

16 07 2009
duakupang

Zeela,

Hah? Minat Datuk K ke??? Hahaha *pengsan*

Terima kaseh & iya saya ni kan rabun orangnya, kadang-kadang pakai kanta sesentuh, kadang-kadang pakai je spek mata

16 07 2009
mama

ingat daku dlm doamu…..sape tu???đŸ˜€

16 07 2009
arapink

suke jawapan no 11…đŸ™‚

16 07 2009
zeela

ape?.. Datuk K? *pengsan jugak.. huhu
kanta sesentuh? lawak bunyinya.. tersentuh tau!đŸ˜›

16 07 2009
lenggang

ooooooooo…rabun jugak rupenyee..kuikuikui…tapi camna aku yg pompuan nih tak reti le nak pakai kanta sesentuh tuhh…huhuhu..tak leceh ke nemo??…

16 07 2009
duakupang

Senang je, kalau dah biasa tak sampai seminit je nak pakai. Cuba lah

17 07 2009
lat

lame x ngomen blog nemo…………
semua jwpan d atas adakah sbenar2 nya?…………
i loike it……ecece

18 07 2009
Okliz

Lepas makan mknan segera elok makan epal utk neutralkan balik. ehehehe

20 07 2009
cecilia

hihi.. datuk K tu plg feberot

Leave a Reply

