Meebo Aku

22 04 2009

Nak memperkenalkan widget yang ada di sidebar aku ni

kotak-sembang

Meebo Me

Ini adalah chatbox 1 by 1 sahaja.

Berbeza dengan chatbox seperti ShoutMix mahupun cbox yang menggunakan konsep sembang beramai-ramai secara terbuka

Konsep meebo adalah sama seperti chatting menggunakan Yahoo Messenger. Apa yang anda taip di dalam kotak hanya aku dan kamu sahaja yang nampak

Seperti contoh di gambar, hanya aku dengan Si Polan sahaja yang bercakap, orang lain yang sedang melusuri laman ini tak nampak apa-apa.

Kalau nak berlabun sila lah letak nick dan taip. Cuba lah

p.s: saja nak cuba belajar guna widget baru. Entah sampai bila nak letak aku tak pasti lah😉

*aku terpaksa removekan widget ni buat masa ni atas masalah teknikal. Harap Maaf!

*Kepada yang dah mencuba, Terima Kasih!


Actions

Information

2 responses

23 04 2009
mama

best kan…leh gucip2….

23 04 2009
duakupang

Sama je fungsi macam Yahoo Messenger. Takde apa-apa pembaharuan je kecuali pada yang takde ID YM saya tu boleh cakap kat situ lah

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: