Tag Dari Mamarempit

16 04 2009
mamarempit

Mamarempit

Dah lama jugak aku tidak di tagged kan?

Nasib baik ada Mamarempit menge ‘tag’ aku. Boleh jugak aku memikirkan jawapan tag sambil-sambil buat kerja pejabat sikit-sikit

Walaupun ada antaranya yang aku dah pernah jawab di TAG yang sebelum ini, namun ini adalah special untuk Mamarempit. Enjoy

1. NAMA TIMANGAN ANDA

  • Muhammad
  • Neno
  • Yop (ini general je bagi orang Perak ) Hahaha!

2. ANDA SEORANG YANG

  • Pemalu
  • Hensem (aku yakin pada diri aku sendiri apa)😆
  • Sentiasa berfikiran positif
  • Penyabar

    3. INSAN ISTIMEWA, DESCRIBEKAN

    • Semuanya insan ada keistimewaan masing-masing. Tolak tepi famili kerana famili adalah yang paling agung pada aku

    4. LAGU KESUKAAN BUAT MASA KINI

    • Terlanjur Cinta – Pasha & Rossa
    • Ingkar – BCL
    • Yang Terlewatkan – SO7
    • Jiwang ke aku ni? Apa hal lagu macam ni je aku dengar?😳

    5. MAKANAN KESUKAAN

    • Sate
    • Laksa Kuala Kangsar

    6. WARNA KEGEMARAN

    • Biru
    • Putih
    • Coklat
    • Hitam

    7. TIGA BENDA MESTI ADA DALAM BEG

    • Aku lelaki tak pakai handbag, kalau dalam beg kerja ada buku nota, pen dan tag nama

    8. KALI TERAKHIR MENANGIS DAN KENAPA

    • Pernah dan banyak sebab. Kebanyakannya disebabkan frust dan kechiwa sahaja.

    Actions

    Information

    6 responses

    16 04 2009
    kek_lapis nyaman

    wahhh..terserlah kejiwanganmu..tp kan jeno, lagu terlanjur cinta tu mmg best…yg s07 tu mmg aku soka….uwaaa….

    16 04 2009
    duakupang

    Maknanya ko pun jiwang jugak😆

    16 04 2009
    rina

    weh..ade ke nangih pasal cinta..xpatut tul..

    16 04 2009
    duakupang

    Sila baca betul-betul, aku cakap kat situ pernah menangis.
    Ada dinyatakan sebab cinta ke?
    Frust & kechiwa tak semestinya kerana cinta, banyak sebab lain lagi🙂

    16 04 2009
    mama

    adoi..ketinggalan ketapi dh ni…tenkiu jeno…spesel tuk mama eh….

    ensem?? ko memang ensem..jadik adik ipar mama nk??? muahahaha

    16 04 2009
    duakupang

    Iya, spesel untuk Mamarempit🙂

    Leave a Reply

