Earth Hour @ 28.03.2009 = Padam Lampu

20 03 2009

earth-hour

Kempen memadamkan lampu selama satu jam bermula pada pukul 8.30 malam hingga 9.30 malam.

Kempen ini bertujuan untuk memberi kesedaran tentang pemanasan global yang semakin lama meningkat.

Sila rujuk ke http://www.earthhour.org/ untuk info selanjutnya

Ingat hidup di dunia ini hanyalah pinjam-pinjaman sahaja

Sayangi bumi anda.:mrgreen:

p.s: Aku suka duduk dalam gelap-gelap ni. Rugi pulak aku ni bujang, kalau lah dah kawin😈


Actions

Information

19 responses

20 03 2009
rina

xpanas ke?ahahahaa

20 03 2009
duakupang

Kempen tutup lampu je, bukan tutup kipas & tingkap. Hehehe!

20 03 2009
rina

wow..tingkap kene bukak ke..yeah..nk intai

20 03 2009
duakupang

Tak baik intai, nanti mata kena ketumbit baru padan muka:mrgreen:

20 03 2009
Tasha

aku suka tido dlm gelap gelita.
bru syok.
kalau ade org peluk lg best.

20 03 2009
duakupang

Aku pun suka tido dalam gelap. Kalau ada lampu sebutir pun aku mesti tak nyenyak tido

20 03 2009
Isis

Boleh la tgk menara KL bergelap. Aku frust la Twin Tower tak participate..kalau participate, dari rumah aku dah leh tgk KLCC gelap..

Aku pun suka duk dalam gelap sambil beronani..hoh..acah je..ekekekeke

20 03 2009
duakupang

Hoh Isis, nanti amik gambar tepek kat blog tau😈

20 03 2009
NashaAjis

wah..gelap2..aku suke..lebih dr sejam pon xpe..aku pasrah sesungguhnye!

20 03 2009
duakupang

Aik pasrah terus? Memang support betul ni🙂

20 03 2009
kutaksempurna

aku dah tak sabar nak tggu sabtu depan… tak sabar nak bergelap… hikhikhik..
tp aku tak rasa rugi pun w/pun aku bujang lagi…

kahkahkah…

takpe thn depan ada lagi… pastikan ko tak rugi masa tu😛

peace no war

20 03 2009
duakupang

Kalau bujang, gunakan imaginasi anda je😈
Tahun depan InsyaAllah aku akan berusaha untuk support kempen ni lagi dengan jayanya.
Hahaha!

20 03 2009
rina

jeno klu bab cmni die memang cargas

20 03 2009
duakupang

Tahap wajib kahwin dah kamu ni Rina. Apa lah nak jadi dengan kamu ni
Hahahaha!😆

20 03 2009
Isis

Apa kelas gambar, 3gp la weh..ekekeke..

20 03 2009
duakupang

Alaaa.. nanti 3gp mesti ko contribute kat MK je😛

20 03 2009
encek akta

akan ku cuba sedaya upaya menutup lampu selama sejam

20 03 2009
duakupang

Bagus, mari kita sama-sama support kempen ni. Nanti taruk hasilnya dalam blog masing-masing😉

22 03 2009
encek akta

aku support.!! dah lama aku tunggu ni. tak sabar. haha.. tak sabar tengok rumah aku sorang je berlampu. hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: