Tag Bergambar

19 03 2009

Tag yang agak menarik kali ini. Di jawab dengan menggunakan gambar. Pertama kali aku menerima tag seperti ini. Maka tak salah sekiranya aku mencuba sesuatu yang baru. Seperti biasa, isi kepada tag adalah berkenaan tentang perihal personal seseorang dan tidak menjadi masalah kepada aku untuk di kongsikan bersama.

1. What’s your first name?

m

2. What’s your last name?

zorro

3. What day is your birthday?

friday-the-13th-title1

4. What’s your year of birth?

79_essays_sm

5. What’s your place of birth?

taiping-ibukota-perakpreview

6. What’s your favourite colour?

blue

7. What’s your favourite letter of the alphabet?

n

8. What’s your favourite cartoon?

justice-league

9. What’s your favourite animal/pet?

babypanda

10. Where would you like to live?

42-16338525

11. What’s impossible love for you?

megan_fox_transformers1

12. What’s your favourite dish?

laksa1

13. Who would you like to be?

einstein_tongue1

14. Are you happy?

panda-hai

SEKIAN


Actions

Information

10 responses

19 03 2009
rina

ahahahahaha..cutenye panda itu..wehhhh..brangannk duk jepun..sabak bernam cukup..

19 03 2009
duakupang

Jepun lah best. Kalau dapat saya nak tinggal di Pulau Hokkaido
Lagi satu teringin nak tinggal di Hawaii😈

19 03 2009
rina

boleh jumpe kak su kt hawaii…hokaido, awak xtakut kene gempa bumi?angin taufan ke?malaysia negara yg selamat taw dr bencana alam…bukn xde ade, tp masih xbyk…tu pun manusia xbesyukur lg..

19 03 2009
duakupang

Angan-angan je lah
Hujan batu di negara sendiri la kan. Tapi… kenapa lah aku tak dilahirkan kat Hawaii

Ahahahaha!

19 03 2009
rina

klu awak kt hawaii, xjumpe la kitorg yg comel2 ni..wahahah

19 03 2009
duakupang

Kalau kat Hawaii, aku layan aweks yang lebih exotic la😈

Lepak tepi pantai sambil minum mocktail Nenas. Nyaman siot!

19 03 2009
Isis

aku akan melawat ko di hawaii..ekekekeke..

19 03 2009
duakupang

Sila la datang.
Nanti aku sambut ko dengan tarian Hula
Best tak kalau aku yang pakai bra tempurung kelapa tu😳

19 03 2009
khairul hisyam

no 11 tu impossible ker? huhu… i wish also.. haha

19 03 2009
duakupang

Dalam mimpi semuanya possibble.

Just Do It!😈

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: