Comment Threading Is Here

7 03 2009

Wow! Satu lagi ciri-ciri terbaru daripada WordPress. Aku tau lah aku ni memang suka berforum, sampai kat blog pun diheret sekali unsur-unsur forum. Kebanyakan daripada rakan blog aku pun datangnya dari forum jugak. Aku yakin takde masalah pun kalau nak gunakan features ni kan.

Mana yang gian nak berforum tu, jom layan komen ala-ala forum pulak🙂

Keterangan boleh dibaca di sini

p.s: ni yang aku sayang kat wordpress ni. Haha!


Actions

Information

2 responses

10 03 2009
Isis

Sayang la sayang..sayangnya hanya sementara..ekekeke

10 03 2009
duakupang

Isis,
Sayang aku hanya untuk selamanya😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: