Layan Tagged Sebentar

23 02 2009

OK lah, sementara aku mencari momentum untuk mencoret. Apa kata layan dulu tag daripada Rina

Sebab esok pun aku mungkin offline kerana bertugas di luar pejabat🙂

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
– Benda? Kalau benda tu semestinya lah wang ringgit. Haha

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
– 8 pieces Chicken Tenders @ Burger King

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
– Semestinya di kampung nenek aku. Sebab kampung nenek aku berhampiran dengan tasik yang cantik

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
– Hubungan apakah ini? Percintaan? Seks? Soalan tergantung. Haha

5. Adakah anda dilamun cinta?
– Ya dan Tidak

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
– Burger King @ Mutiara Damansara

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
– Di Atas Sajadah Cinta

8. Apakah nama penuh kamu?
– Muhammad

8. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
– Semestinya emak, abah aku garang. Haha

9. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
– Albert Einstein sekiranya beliau masih hidup

10.Sebutkan 10 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
– Dirahsiakan atas tujuan keselamatan

11. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
– Mesin yang membasuh pakaian aku. Aku cuma perlu tekan butang sahaja

12. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
– Bora Bora Island

13. Pelukan atau ciuman?
– Aku jenis lelaki yang menghargai ciuman & pelukan

14. 8 perkara yang amat saya gilai
– Internet
– Baca blog
– Free movies
– Bersukan
– Aku suka makan
– Jalan-jalan
-Sukan sukan
– Tengok orang

15. 8 perkataan yang sering di ucapkan
– OK
– Cheh!
– Orait!
– Hadoii..
– Penamanya?
– Hmm…
– Hamsap
– Ya?

16. 5 buah buku yang paling terbaru dibaca.
– Lupa tajuk

17. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
– Munajat Cinta – The Rock
– Di Sebalik Rahsia Cinta – Metropolitan
– Matahariku – Agnes Monica
– Best In Me – Blue
– Lucky – Jason Mraz
– Semua Tentang Kita – Peterpan
– Lagu yang retro 70’s, 80’s, 90’s

18. 7 perkara yang saya pelajari tahun lalu
– Selagi aku bujang, selagi itu aku akan dipindahkan
– Menghasilkan filem animasi tidak semudah yang disangka
– Aku malas nak senaraikan. Minta maaf


Actions

Information

9 responses

23 02 2009
Joyah

Apa ni.. skip2 tag… kasik jawab abis la wehhh

23 02 2009
Tasha

ntah!

23 02 2009
duakupang

Hahaha!

Soalan cliche sangat, bagi lah yang mencabar sikit

24 02 2009
rinaispinkissugitani

wahahahaha…jeno suke sukan?sukan pe?sukan ateh katil erk..aahahahah

so silekan berkahwen dgn cepat..umo da lanjut..xyH LA ikut pasangan gayah awak tu…huhuhu..

24 02 2009
duakupang

Aku kat sini main badminton setiap minggu tau🙂

24 02 2009
rinaispinkissugitani

takat main seminngu skali lg nk eksen..lompang kang

24 02 2009
duakupang

Better than never kan?😀

24 02 2009
rinaispinkissugitani

perli ke ape?sy main sukan gak pe…sukan makan dan tidur….huhu

24 02 2009
duakupang

Sukan tu tak mengeluarkan peluh, hanya mengeluarkan najis je.
Ahahahaha!

Leave a Reply

