Fakta Dan Auta

8 01 2009

Sudah lama aku tidak mengemaskini laman ini. Dengan timbunan kerja yang banyak di pejabat ini sebelum aku melangkah pergi, aku memerlukan momentum untuk mencoret semula.

Fakta

1. Pernah bekerja di McDonald’s Jalan Hang Kasturi sebagai counter crew.

2. Berat 55 kg.

3. Ada alahan terhadap cuaca sejuk. Nanti aku batuk

4. Handal dalam permainan ping pong

5. Suka minum susu

6. Pernah tak balik kampung pada cuti semester Universiti. Duduk kat rumah sewa makan tidur je. Gilo

7. Pernah bekerja di 3 negeri iaitu Negeri Sembilan, Johor, Selangor

8 . Masih bujang

9. Single & Unavailable

10. Baru sekali menjejakkan kaki ke A Famosa, Melaka

Auta

1. Mempunyai koleksi kereta Ferrari FXX yang masih belum di assemble

2. Aku handsome

3. Rupaku ada iras-iras Gunawan pelakon sinetron Hikmah

4. Tubuhku sasa dan mempunyai six pack

5. Pernah mendaki ke puncak Gunung Kilimanjaro

6. Berpacaran dengan Siti Nurhaliza sebelum beliau bernikah dengan Datuk K

7. Gemarkan makanan eksotik seperti tapak beruang, sup biawak dan cicak panggang

8. Boleh berenang dengan baik

9. Kuat merokok

10. Ada simpanan bernilai 1 juta di bank

p.s: Mana fakta atau auta? Lu pikir laaa sendiri. Haha


Actions

Information

5 responses

8 01 2009
Aida

Why are you keep repeating the obvious?
Berapa kali mau mention la perkara2 di atas tu? Rasanya dah lebih 88 kali awak sebut kat sini…

8 01 2009
duakupang

Ha, nanti saya ubah sikit beritahu perkara yang lain pulak. Sabar masih berfikir ni

8 01 2009
rina

huh…xde bende len ke nk sebut wahai sibetik eksostika..hahaha

8 01 2009
MaszLaVista

huahuahua…
x agak2 ko auta heh zeno..
terpedaya aku..
tang sitot mmg x bleh blah..kekekekeke ;p

8 01 2009
rina

nk gitau ein la awaknye auta

Leave a Reply

