Tagged? Apa Kes? ~ Part II

1 12 2008

Kena lagi? Takpe lah, sekurangnya mereka sentiasa ingat akan aku kan?

Kali ini daripada saudari Kek Lapis

1. Do you think you’re hot? – Yes. Aku confident dengan diri aku apa? LOL

2. Upload your favourite picture of you

gunawan

3. Why do you like that picture? – sebab ni bukan gambar aku, ini gambar pelakon sinetron Hikmah bernama Gunawan. Dalam siri itu ia melakonkan watak Arman. LOL

4. When was the last time you ate pizza? – 2 minggu lepas di rumah makcik aku

5. The last song you listened to? – Pandeka Bagak, lagu Minang.

6. What are you doing right now besides this? – takda apa-apa

7. What name would you prefer besides yours? – Ahmad

Wassalam


Actions

Information

13 responses

1 12 2008
kek_lapis

hihihi..bagus jeno…comeynye gmbar gunawan tu…aku jatuh cinta sama gunawan…

1 12 2008
kechik

kalu muka ngko macam gunawan.. lama dah ko kena kidnap masa zaman taman u dulu… hahahahahahah!

1 12 2008
duakupang

kena kidnap dek imigresen ke? hahahaha

1 12 2008
sifadi

owh..
kek ni ke klu yg ko nk bg aku td..?
kui2…

oh ni la rupanya gunawan…? owh baru aku tau… ekeke

1 12 2008
duakupang

@ sifadi – hang mesti jarang tengok astro ni. hehehe!

1 12 2008
rina

umah den xdo astrok….xkenal..tp ganteng la plak cowok ni

1 12 2008
ISIS

Aku mati2 ingat tu ko, baru je nak ckp..lainnya ko..ekekeke..
Rupanya mmg bukan ko..hahaha..

1 12 2008
duakupang

Hensem cowok ni, ramai gadis Malaya terpikat

1 12 2008
mohd mazri md yassin

nampak tekak aku dah tau saper orang nyer…pandai engko edit..meh tolong..sikit

2 12 2008
kechik

TAGGED!!! again.. hahah!

3 12 2008
al

lol, aku tertipu..
aku ingat engkau

3 12 2008
Esa

HOH!

Serious aku ingat tu kau. Muka cam same. Adoi. Aku terkejut banget.

3 12 2008
duakupang

Aku tak tau. Pernah beberapa orang di tempat berbeza yang aku bekerja mengatakan muka aku ada sikit-sikit macam dia.
Padahal aku sinetron Hikmah pun aku tak pernah tengok. LOL

Leave a Reply

